Tänane kuupäev Aug 15th, '18, 09:35

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Mär 28th, '11, 22:57 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Punane Suzuki sai ostetud november 2010a. Tegu on siis keerdvedrudel samukaga. Tehtud on siduri vahetus, spidomeetri trossi vahetus, uus massi juhe veetud kere ja mootori vahele kuna muidu bensiini näidik ei töödanud, soendusradika kohale auk puuritud ja mustusest puhastatud, hetkel tegemises küljerauad (kust saaks hi-liftiga tõsta),teha veel:vints ette, esimene stange rauast, tõste umbes 2-3", suuremad rehvid, roolivõim ja amort. Hetkel nagu rohkem meelde ei tulegi, ah jaa saha tahaks ka enne järgmist talve ette saada. Kui kellegil on häid ettepanekuid, eriti tõste osas siis ootan huviga. Kui midagi uut juba küljes siis teen veidi paremad pildid.


Manused:
Samukas.jpg
Samukas.jpg [ 37.2 KB | Vaadatud 37324 korda ]
Faili kommentaar: Paar pilti ka peale ostu
mmm.jpg
mmm.jpg [ 34.88 KB | Vaadatud 37523 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Mär 29th, '11, 16:34 
Eemal
kollane vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 27th, '10, 12:03
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu/Lääne viru
Telefoni number: 55606368
Auto: Vitara 97'
Asukoht: Eesti
:welcomewave: Tervitus! Samukaid vaadates tekib tihti soov kah sellist omada:) Edu ehitamisel ja lisa ikka pildimaterjali kah ehituskäigust.

_________________
JapKor - Jaapani ja Korea autovaruosad www.japkor.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Apr 7th, '11, 11:19 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
Tere Tanel ja hea ost - väga mõnus masin. Endal oli selline keerdudel päris pikka aega ja nüüd teenindab edukalt TR1 klassis Mudaraketti. Viimane oli esikoht Soomes! Hoia siis meid kasvamisega ka kursis, seda on alati huvitav jälgida ja selleks see foorum siin olema peaks. Mul on läbi aegade natuke Zukidega kogemust ka tekkinud ja vabalt võin abiks olla vajadusel :) Umbes samad tööd said tehtud ka mis sul seal nimekirjas on.

tervitades,
rommi

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 9th, '11, 22:58 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Tere jälle üle pika aja!

Nüüd olen nii kaugel, et see kuu tahaks tõste ära teha ja tekkis küsimus keerdvedrude suhtes. Mis auto omad sobiksid kõige paremini selliseks tõsteks, et mahuks alla max 235 70-75 R15 ja rehviks näiteks protikas Insa Turbo Dakar (või on midagi paremat)? Kas 2" tõstest piisab või peaks tegema 3"? Eriti hea oleks kui keegi oskaks soovitada kogu kompotti, amordid, vedrud jne (ma mõtlen mis margi omad sobivad kõige väiksema vaevaga ja jääb hea sõita ka)? Kindlasti keegi on selle kadalipu läbi teinud ja oleks nii hea, et jagab seda infot :)

Tanel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 13th, '11, 20:34 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
tsilli kirjutas:
Tere jälle üle pika aja!

Nüüd olen nii kaugel, et see kuu tahaks tõste ära teha ja tekkis küsimus keerdvedrude suhtes. Mis auto omad sobiksid kõige paremini selliseks tõsteks, et mahuks alla max 235 70-75 R15 ja rehviks näiteks protikas Insa Turbo Dakar (või on midagi paremat)? Kas 2" tõstest piisab või peaks tegema 3"? Eriti hea oleks kui keegi oskaks soovitada kogu kompotti, amordid, vedrud jne (ma mõtlen mis margi omad sobivad kõige väiksema vaevaga ja jääb hea sõita ka)? Kindlasti keegi on selle kadalipu läbi teinud ja oleks nii hea, et jagab seda infot :)

Tanel


Uuri selliste masinate nagu Audi 80 ja Bmw 528 tagavedrusid. Veel võid uurida mingi 180 Mb esimesi (vist), kindel päris pole. Kõige õigem on võtta mõõt ja selle järgi otsida, vastavalt doonormasina tühimassile saad jäikust ka planeerida. Edu, kui leiad midagi pane siia ka post!

terv,
Rommi

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 14th, '11, 22:07 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 11:06
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn
Telefoni number: 526 5874
Auto: Suzuki SJ410
Rommi ilmselt mõtles MB S420 või S500 (91 kuni 98a) esivedrusid.
PAKSUS DIAM 16,3 MM, VÄLIS DIAM 128 MM, KÕRGUS 500 MM

Need muidu head (ja odavad) vedrud - tüki hind kuskil 600-800 kr oli. Minu Samurail on nad esimestena all, aga isegi seal on nad natukene jäigad (ja minu Suzuki kaalub 1762 kg).

Seega arvan, et originaal Samuraile jäävad need vedrud liiga jäigaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 14th, '11, 23:23 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Tänud Rommi ja Tarmo!
Arvan ka ise, et mb on liiga jäik ja vb tuleb tõstet ka liiga palju? . Endal mõte liigub bmw 518(93-96 läbimõõt 102 traat 11,8 ja pikkus 366) vedrude peale aga kuna rehve veel pole siis ei tea kas piisab nendest vedrudest. Kas 366 mm on vedru jaoks liiga pikk? Suurem probleem on aga amortidega kuna ei oska nende pikkust arvestada. Praegu on rehvid reaalse läbimõõduga 640 ja uued oleks kirjade järgi 750mm nii et ~5,5cm tõstet ja ei kujuta ette hästi kuidas nad sinna ära mahutada (koopaid lõigata ei taha). Selline küsimus ka siis kas jimny amordid ei ole pikema käiguga või üldse pikemad kui samurai omad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 15th, '11, 08:44 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Jimny originaalid on samasugused tikud nagu on samurail. Kui nüüd õigesti mõletan siis võid proovida Hilux/Taro tagumisi amorte taha ja Rav4 omasid ette.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Juun 16th, '11, 12:33 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
tarmo kirjutas:
Rommi ilmselt mõtles MB S420 või S500 (91 kuni 98a) esivedrusid.
PAKSUS DIAM 16,3 MM, VÄLIS DIAM 128 MM, KÕRGUS 500 MM

Need muidu head (ja odavad) vedrud - tüki hind kuskil 600-800 kr oli. Minu Samurail on nad esimestena all, aga isegi seal on nad natukene jäigad (ja minu Suzuki kaalub 1762 kg).

Seega arvan, et originaal Samuraile jäävad need vedrud liiga jäigaks.


Minumeelest seal oli mingi õhem variant ka olemas. Nii paksud need küll polnud :rolleyes: (kui ma nüüd mõne muu masinaga segamini ei aja)

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Aug 24th, '11, 21:20 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Tere jälle üle pikka aja!

Auto on saanud juba päris uue ja ilusa välimuse(rehvid, vints, tõste ala 2-3"). Taha sain volvo v40 tagumise vedru ja ford escord universaal tagumine amort(mis sobib väga hästi ja on ala 8-9 cm pikem kui orginaal, väga hästi töötab see kombo). Ees on aga jama, bmw vedru on iseenesest hea (518 universaali tagumine) aga sobivat amorti no ei leia, osad liiga jäigad ja siis jälle liiga nõrgad, osad mis vb jäikuse poolest sobiks need jälle pikkusega ei sobi (rav 4 tagumine on ikka väga väga pikk mulle ette, tellisin ja saatsin tagasi). Nüüd ka kõige tähtsam kui keegi teab mis oleks ette head, pikkusega ala 30cm koos( võib ka veidi pikem 34-35) ja lahtiselt võiks olla alates 47 kuni 54, all võiks silm olla ja üleval polt. Kui kellegil kodus mingeid amorte vedeleb ja viitsib mõõta oleksin tänulik :) . Praegu on ees inter star bussi tagumine amort ja no see seal küll ei amortiseeru :D . Vb keegi teab kohe töötavat kombot? Pildid tulevad siis kui amordid ka alla saan st paari nädala jooksul, tahaks selle osa ikka valmis saada :D

Tanel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Nov 25th, '11, 19:14 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Mõtlesin pilte juurde riputada aga no ei saa hakkama piltide väiksemaks tegemisega või õigemini lähevad siis liiga väikseks nagu pisipildid. Või kuidas teile nad paistavad? Kui on normaalses suuruses siis lisan pilte ja juttu juurde.


Manused:
samurai1.jpg
samurai1.jpg [ 57.22 KB | Vaadatud 36282 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Nov 25th, '11, 20:32 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Vähe moonutatud on aga saab hakkama... Võid ju näiteks läbi http://www.upload.ee panna.

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Nov 25th, '11, 22:08 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Okt 14th, '10, 22:55
Postitusi: 32
Vahepeal on saanud auto endale vintsi ninale (come-up 6000 raadiopuldiga) solenoidi boksi vedasin sisse kuna jäi vintsi stange taha uputamisel ette. Amortidega pole jõudnud rohkem tegeleda, seis sama mis eelmises postis. Silla nurga keerasin ka paremaks. Esisilla lappasin ka nii igaks juhuks lahti ja oh seda rõõmu sees oli kõik just nagu tehasest välja sõites. Välja uus värv peale, uued määrded sisse ja kokku tagasi. Spidomeetri trossi olen vahetanud 3x :D . Siduri olen ka vahetanud kuigi pole see uus sidur nii hea kui vana oli, kuidagi imelik on :roll: .Vintsile ümber meisterdasin nn HomeMade ARB stange, raud sinna külge valmimisel. Külje rauad tegin ka kui juhtub kuskilt kännuotsast alla kukkuma siis karp ei kannata, kuigi need tahan ka suvel ümber teha ja panna kohe vinkli külge ja vinkel karbi külge.Taha tegin ise chero originaal konksust konksu (oli palju väänamist ja keevitamist). Rehvideks on 235x75 R15 Insa turbi Dakar (tahaks suuremaid kuigi juba nendega ei jaksa minna). Hetkel tegelen vitara roolivõimu peale modimisega. Teha tahaks, või õigemini olen mõelnud, et võiks panna võimsama mootori mis ka 5 käiguga kannataks sõita mitte ei hakkaks kiirus langema. Aeglasema ülekande vahekasti, kuigi siin vajan nüüd nõu mis mida tähendab (numriliselt ma mõtlen ja miks ma ei võiks kohe panna 6.5:1 ülekannet aga rehvid oleks maksimaalselt 31", peaks ju jääma hästi hea aeglane ja jõudu ka palju, või ei?). Ei jaga neid ülekannete muutmise asju veel väga) vb oleks tark üldse vahetada difrite sisu aga jälle ei tea milleks see hea on :oops: ? Sildades tahaks veel tugevamad jupid sisse panna. Ühesõnaga tegemist jagub ja suvel tuleb arvatavasti ka kere kappremont ette võtta. Eelmine omanik värskelt küll tegi aga ju vist polnud selliseid oskluseid nagu vaja( tavaline sanitaarsilikon autole ikka ei sobi :D ) : Eest iluvõrest irdus tükk enne kui stange ette jõudsin teha :( . Nii kui kellegil veel on keerdudel samuraid Tallinna lähistel siis tuleks hea meelega vaatama ja teeks prooviringi (just siduri proovimise ja mootorijõu pärast). Hea oleks kui keegi viitsiks veel rääkida mis ülekanne miks ja mis parim.Pilt.PiltPiltPiltPiltPilt No krt ei saa mina neid pilte nii nagu vaja-üks tuli ja kõik :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Nov 26th, '11, 18:33 
Eemal
kollane lai vöö

Liitunud: Mai 9th, '09, 21:40
Postitusi: 135
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 5273429
Auto: Jimny 2000
Asukoht: Saaremaa
Tere.

Ma arvan, et kui paned 6,5:1 ülekande vahekasti, läheb sul maantee kiirus ka madalaks(kui on üldse plaanis maanteel sõita sellega).
Mul 4,16:1 ülekanne ja maanteel 31" saharaga 90-ga sõites 3500 pööret. Veits palju või mis. :)

Hendriko


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tanel, Suzuki Samurai, 98a
PostitusPostitatud: Nov 26th, '11, 18:43 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
tsilli kirjutas:
Tere jälle üle pikka aja!

Auto on saanud juba päris uue ja ilusa välimuse(rehvid, vints, tõste ala 2-3"). Taha sain volvo v40 tagumise vedru ja ford escord universaal tagumine amort(mis sobib väga hästi ja on ala 8-9 cm pikem kui orginaal, väga hästi töötab see kombo). Ees on aga jama, bmw vedru on iseenesest hea (518 universaali tagumine) aga sobivat amorti no ei leia, osad liiga jäigad ja siis jälle liiga nõrgad, osad mis vb jäikuse poolest sobiks need jälle pikkusega ei sobi (rav 4 tagumine on ikka väga väga pikk mulle ette, tellisin ja saatsin tagasi). Nüüd ka kõige tähtsam kui keegi teab mis oleks ette head, pikkusega ala 30cm koos( võib ka veidi pikem 34-35) ja lahtiselt võiks olla alates 47 kuni 54, all võiks silm olla ja üleval polt. Kui kellegil kodus mingeid amorte vedeleb ja viitsib mõõta oleksin tänulik :) . Praegu on ees inter star bussi tagumine amort ja no see seal küll ei amortiseeru :D . Vb keegi teab kohe töötavat kombot? Pildid tulevad siis kui amordid ka alla saan st paari nädala jooksul, tahaks selle osa ikka valmis saada :D

Tanel


Kas leidsid esimesed amordid kuskilt?

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++