Tänane kuupäev Sept 24th, '18, 06:00

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Dets 30th, '12, 01:41 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Pilt

Niisiis, mõtlesin et hakkan ka popiks ja teen oma uuest neljarattalisest teema.
Autoks on siis Samurai, 1.3 & 51kw, Cabrio, sinine. Rommi vana, teise mehe uus.
Sai Rommiga pikalt ühenduses oldud, kuni lõpuks otsustasin ta ära võtta. Kahetsen või rahul, ei teagi.
Jaapani plekk, see on vist mingi tõsine rooste magnet. Esimese hooga olid suuremad roostekohed need:
Pilt

Pilt

Pilt

Täna mõtlesin et vahetan pillil kütusepumba ära, mis see siis ära ei ole. Vahetasin ma jah. Uue pumba sain pumbakandurisse, see oli ka kõik. Kuna pump ei ole samasugune nagu originaal, tahtis see ka aretamist. Üks ütlemata jama asi on see, et masin on lahtise ja tühja paagiga mitu aastat seisnud. Selle tulemusena on paak seest halvaks läinud bensiini ja rooste segu täis. Kui kellegil on üle korralik paak, siis nüüd on õige aeg pakkumine teha.
Ja otseloomulikult ei ole sellel autol roostest ainult tiib, küljekarbid ja tagumine nurk.
Paagi maha võtmise käigus ilmnes veel üks koht. Mõtlesin et kas viitsin ära teha või mitte, jõudsin järeldusele, et praegu, kui paaki all ei ole, on seda hea teha. Tegin ära, kuid valmis asjast pilti veel ei ole. Veel tahaks tagant põhi kahe koha pealt rooste eemaldamist.

Pilt


Päikest,
Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Dets 31st, '12, 01:42 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Nokkimist ikka jagub :twisted:

Aga jõudu tööle :cool:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Dets 31st, '12, 01:48 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
IT'S ALIVE!!!
Pumba vahetus tehtud.
Kaasas olnud härra Trykk tegi ka esimesest käivitamisest väikese filmi.
Üleöö oli kõrvalistuja poolne rehv tühjaks vajunud ja pidurid peale jäänud. :D
http://www.youtube.com/watch?v=EBR0Ty9G_OM&list=UUUvIUXwPYnaJW2uUJg4wk_g&index=1


Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Dets 31st, '12, 01:52 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
:bravo:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 5th, '13, 04:31 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
KAS SEAL MÕNI MITTE MÄDA KOHT KA ON?!
Niisiis.Tänase päeva sisustasin sellega, et käisin AKM'is metalli ostmas, et uued küljekarbid teha+küljerauad.
Esimese hooga sisustasin garages päeva hoopis eest tõste eemaldamisega, selgus, et on vaja tellida ka uued vedrupuksid. Ilmselt läheb mingi aeg usast suurematsorti tellimisks. Asju mida oleks vaja on hulgim.
Kui tõste sain kätte, süvenesin karpidesse. Need on ikka PÄRIS otsas. Lühidalt ja kokkuvõtvalt öeldes, et hakkad tegema karpe, teed kogu auto keretööd ära. Ehk siis, ees, juhi ja kõrvalistuja jalge all - tühjus. Kerekandurid - minevik. Et seda asja korralikult teha, oleks mõistlik ilmselt kere maha tõsta, mis on minujaoks ajaliselt suht ulme.
Pilt

Et küljekarpe vähegi viisakalt tuli eemaldada ka tiivalaiendid ja nende kinnitused. Mõnus puurimise ralli. Ükski polt lahti ei tulnud, tiivalaiendi kinnitusraamid kerekülge tehasepoolt omakorda kinni punktitud. UJEE. Ja mis te arvate kas sinna kahe pleki vahele on kogunenud s*tt ja sealt KA ussitama hakanud? Hindeks 4 neile, kes ütlesid jah (5 ei anna isegi oma naisele)
Igaljuhul, eest sain selle kinnituskronsa kätte, tagumisega ei pidanud närv vastu ja tulin koju puhkama.
Üldiselt seda keret vaadates, kõik kohad, kus on kahe või kolmekordne plekk, kõik mädaneb, ja räigelt. Lisaks veel täiesti lamp kohtades augud ja rooste. Kõrvalistme peal on ka mingi sumotaja vist istunud, istme tagumised kinnituskohad on sisse vajunud ja pragunenud :biggrin:
Pilt

Igaljuhul, nüüd ma siis mõtlen, mis teha, kas võtta kere maha või mitte, esmapilgul mõtetult suur töö, aga samas saaks asja korralikult ära teha ja oleks lõppkokkuvõttes lihtsam keretöid teha, võib-olla isegi kiirem?!



Kaspar,
ilusat õhtu jätku 2:31AM


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 5th, '13, 04:35 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Aa, ja kui te küsite et miks ma autot raamist tõstan mitte sillast, siis vastus lihtne. Unustasin tõkiskingad panna ja auto pani leekima, ning see oli esimene koht, kuhu tung vahele mahtus. :lol:


Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 6th, '13, 02:45 
Eemal
kollane vöö

Liitunud: Mai 5th, '09, 18:05
Postitusi: 59
Asukoht: Harjumaa
Auto: Samurai 85a.+Jimny 02a.
Asukoht: Harjumaa
Minu omal pressib rooste värvist läbi ja annab mõnes kohas tooni juurde.
Kuigi hiljuti miskine kere remont tehtud ja ikkagi sigapalju tegemata jäetud :evil:

Aga soovitan kuudi maha ajada kui ehitus veel käsil,hiljem ehk ei kiru ennast.

_________________
Truth is out there!


+3725013674
http://www.ehitusmasinad.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 9th, '13, 02:20 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 11:06
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn
Telefoni number: 526 5874
Auto: Suzuki SJ410
Päris nostalgilised ja tuttavad pildid roosteaukudest :)
Minu õnn oli see, et suur osa originaalplekist viskasin nagunii minema, sest sinna tuli asemele midagi muud.
Aga ega sellest lappimisest ei pääsenud jah, päris jube ja tüütu töö oli. Iseäranis jalgadealused, kus lisaks pleki peal mingi müra summutav mastiks.

Aga muidu oli sellise lahtise kompkaga väga chill suvisel ajal ringi paarutada. Paraku ma enam seda teha ei saa :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 22nd, '13, 01:03 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Mis ma siin ikka pläägutan:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Natukene rellakat, ja ongi üks valmis.
Pilt

Nüüd on jäänud veel osta SUUUUUUR tahvel plekki, rellakakettaid ja palju närve. Kui need olemas, saab edasi teha.


Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 22nd, '13, 01:22 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Ja juttu jätkub kauemaks... :+1:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 22nd, '13, 01:23 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Läks vähe käest ära...


Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Jaan 23rd, '13, 15:23 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Jaan 16th, '13, 11:16
Postitusi: 2
Auto: Suzuki Vitara/1,6/1997
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Jõudu igastahes :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Veebr 21st, '13, 19:59 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Kirjutaks ka vahepeal midagi.
Mingi aeg sai ostetud siis veidi metalli. Täpsemalt 1,5x1250x1500 ja 1,0x1250x2500. Läks vähe näpuvahelt.
Eile õhtul tõstsin kere raamile. Ei, keretöödega ei ole ühelpool. Valmis said kõik kandvad talad, aga põhja ei tahtnud küllili olles teha.
Panin kere peale, lasen tal vajuda paika, tõmban raami külge kinni ja siis keevitan põhja ja tiivad ära, et keret liialt kõveraks ei tõmbaks. Võib-olla üleliigne liigutus, ei tea, aga ma tõesti ei tahnud, et kere väga ära tõmbaks.
Pildimaterjali ei ole, põhjus lihtne - ma lihtsalt ei ole viitsinud seda teha.


Kaspar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Veebr 21st, '13, 20:04 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Tea kas peaks enda oma kah sinu kätte taastamisele tooma või? :cool:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kaspar, SJ413 cabrio, 1990
PostitusPostitatud: Veebr 21st, '13, 20:25 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 21st, '09, 16:45
Postitusi: 43
Auto: Samurai/LR 90/LR Disco 1
Asukoht: Imedepõld
Kert kirjutas:
Tea kas peaks enda oma kah sinu kätte taastamisele tooma või? :cool:

Eks see on sinu otsustada.
Ma teen sellist tööd esimest korda elus, tunda on, et 10 aastat kunsti koolis tuleb kasuks. Üsna loominguline töö :D
Aga kui ma kere valmis saan ja veel raamile ei ole tõstnud, võid ju tulla inspekteerima ja kvaliteedi kontrolli teha.



Kaspar


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 51 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++