4x4suzuki.ee
http://4x4suzuki.ee/forum/

LauriJ Jimny aastast 2002
http://4x4suzuki.ee/forum/viewtopic.php?f=10&t=379
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  LauriJ [ Sept 29th, '13, 21:46 ]
Teema pealkiri:  LauriJ Jimny aastast 2002

Tere!
Mina (sõbraga kahepeale) siis selle Jimny ära ostsin. Plaan siis selline, et läheb loodetavasti TR1 sõitma. Mingit võidupeale sõitmist me tegema ei hakka. Lihtsalt tahaks veidi mudasemaid radu kui turistiklassi rajad on. Kuna sõbrad ka ehitavad omale Vitarat TR1 masinaks, siis pidime sõbraga ka midagi ostma :mrgreen: .

Esialgu siis plaan järgnev:
1. Roolivõim peale otsida (hetkel vist isegi leiame Jimny võimendi peale pikki otsinguid)
2. Vints ette - kasutajalt "enx" saime vintsi aluse ja see on küljes tänaseks. Vaja vints ära hooldada ja siis on sellega korras. Vintsiks tuli garaazinurgas vedelev Magnum 9k (käib algatuseks küll)
3. Vedrutõste - mingid vedrud said jälle garaazinurgast taha leitud :rolleyes: . Paksus 11mm (originaalis 10mm) ja pikkus 400mm (orig. 275). Ette tulevad hetkel MB w124 vedrud. Enx küll soovitas Hilux-i omad panna aga kartsin, et need jäävad liiga jäigaks ja hetkel siis MB omad, mis on hilux-i vedrudest 1,5mm peenemad.
4. Amordid - Toyota Hilux-i ja 4-runneri amordid.
5. Peame mingid karvased rehvid alla otsima. Kindlapeale minek oleks SpecialTrackidega aga me siin veel arutame. Võibolla ostame Malatesta Cougarid (Boggeri mustriga) või Ziarelli Brutale-d. Soovitati ka Silverstone M117 Extreme rehve. Eks varsti selgub, mis alla paneme.
6. Aeglasem vahekasti ülekanne. Paneme selle ka, siis ehk kestab meil sidur ka.
7. Tagasilda läheb esialgu Lockright - ei näe pointi ARB-i osta.
8. Tuled ja viled lähevad ka külge. Ette läheb 180w LED-bar ja taha 120w Led-Bar. Võibolla külgedele ka mõni led tuli, et öösel manööverdades oleks näha, kus puud ja kivid on.
9. Snorkel vaja ka panna.
10. Lisaks oma äranägemise ja viitsimise järgi igasugused tugevdused põhja all jne.

Hetkel üritame Sultsi sõiduks pilli enamvähem valmis saada. See aasta TR1-te veel ei tule, teeme Sultsi sõidul proovi veel turisti klassis.

Autor:  LauriJ [ Okt 3rd, '13, 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Taneli Jimny nr.2 aastast 2002

Täna sai siis esivedrud ja amordid külge. Lisaks on vintsialus ka näha pildil.
Pilt

Autor:  Kert [ Okt 4th, '13, 08:11 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Tõstsin sinu postitused ümber ja tegin nn sinu enda auto teema.
Ja jõudu auto ehitamisel :bravo:

Autor:  enx [ Okt 6th, '13, 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Pildilt mulle tundub, et sul alla Samurai/Vitara veljed.
Nendega vist läheb 31" rehvi alla panek veits keerulisemaks ja
auto ka ca 5cm kitsam kui originaal veljega.

Autor:  LauriJ [ Okt 11th, '13, 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Korra panime Vitara veljed alla, kuna nendel oli rehvidel mustrit rohkem. Ma mõtlesin, et neil on offset sama aga eile mõõtsime ja ei ole ikka küll.
Tänaseks siis seis selline:
Pilt

Roolivõimendi leidmisega on senini raskusi. :cry:

Autor:  tarmo [ Veebr 8th, '14, 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Siduri kestvusele aitab kaasa tahtejõud - vasak jalg tuleb lihtsalt vastu põrandat suruda ja siduripedaal unustada :)

Autor:  LauriJ [ Mär 4th, '14, 00:57 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Saime Saarekollil TR1 klassis "käe valgeks". Eesmärk oli lõpuni sõita ja seda me ka tegime. Tuleb tõdeda, et vedrustus jättis soovida. Aukudes õõtsutas korralikult ja ei töötand üldse. Esimese päeva lõpuks saime mõlemast tagaamordist lahti. Poldid kadusid ära kuskile ja lisaks murdus 1 amort täitsa küljest. Üles neid ei leidnudki. Tänu Enx-ile saime tema vana Jimny amordid omale järgmise päeva lõunaks alla ja saime sõitu jätkata. Mingi ajapärast märkasin, et esimene amort rippus ka vabalt. Kuna polt oli kadunud, siis kasutasime ettejuhtuvaid vahendeid ja tegime mingist pikast poldist ja number 24 padrunist sobiva poldi ja saime edasi sõita. Nüüd jälle mõned nõrgad kohad teada ja tuleb neid tugevdama hakata.

Panen paar pilti ka vahepealsest seisukorrast:
Enne Sultsi sõitu:
Pilt

Sultsi sõidu ajal saime meie Jimny steroididel vennaga ka kokku:
Pilt

Enne Saarekolli 2014, panime originaal stange ette, et tehnilisest läbi saada (pilt udune, kuna saagisin mootorsaega oma telefoni veidi :lol: ):
Pilt

Autor:  rato1 [ Dets 25th, '15, 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

Milline vitara velg ei sobi jimnyle? Kas see võiks olla 15X5,5JJ ET+25? miks ei sobi? kuhu hakkab vastu käima? Ma panen 235/75R15 rehvid. Kas ja miks sobiksid 15X7JJ ET0 veljed 235/75R15 kui 31X10,5R15 rehviga?

Autor:  sandrake7272 [ Mär 24th, '16, 16:41 ]
Teema pealkiri:  Re: LauriJ Jimny aastast 2002

LauriJ kirjutas:
Saime Saarekollil TR1 klassis "käe valgeks". Eesmärk oli lõpuni sõita ja seda me ka tegime. Tuleb tõdeda, et vedrustus jättis soovida. Aukudes õõtsutas korralikult ja ei töötand üldse. Esimese päeva lõpuks saime mõlemast tagaamordist lahti. Poldid kadusid ära kuskile ja lisaks murdus 1 amort täitsa küljest. Üles neid ei leidnudki. Tänu Enx-ile saime tema vana Jimny amordid omale järgmise päeva lõunaks alla ja saime sõitu jätkata. Mingi ajapärast märkasin, et esimene amort rippus ka vabalt. Kuna polt oli kadunud, siis kasutasime ettejuhtuvaid vahendeid ja tegime mingist pikast poldist ja number 24 padrunist sobiva poldi ja saime edasi sõita. Nüüd jälle mõned nõrgad kohad teada ja tuleb neid tugevdama hakata.

Panen paar pilti ka vahepealsest seisukorrast:
Enne Sultsi sõitu:
Pilt

Sultsi sõidu ajal saime meie Jimny steroididel vennaga ka kokku:
Pilt

Enne Saarekolli 2014, panime originaal stange ette, et tehnilisest läbi saada (pilt udune, kuna saagisin mootorsaega oma telefoni veidi :lol: ):
Pilt


Päris pirakas sõiduk ikka :) vahel on hea kui mingi äpardus juhtub ja asju kohe ei ole käepärast võtta, siis hakkab aju tööle ning inimene muutub loovaks.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/