Tänane kuupäev Dets 19th, '18, 07:39

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: enx - Jimny, 2000a
PostitusPostitatud: Nov 1st, '14, 22:49 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Uuel omanikul ju plaan panna uus mootor ja sillad.

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: enx - Jimny, 2000a
PostitusPostitatud: Nov 3rd, '14, 21:23 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
tarmo kirjutas:
Silma järgi tundub, et 35" rehv? Originaalsillaga?
Näen eelnevatest postitustest, et küll on plaanis tugevamad püsikad ja poolteljed, aga ikkagi? Difrid ju originaalid? Lukud kas või kuidas?


Nagu mainisin, et Mina jätkan seda teemat,
või kui vaja siis äkki moderaatorid poolitavad selle õige kohapealt,
et segadust vältida. Ei tahtnud päris uut teemat teha, kuna see oli just
sobivasti lukku panematta ja jutt siiski põhimõtteliselt samast masinast ju.

Ma soetasin enxi käest vaid pulkadeks võetud tühja kesta.
Ei sildu, ei kaste, ei mootorit.

Plaan on lühikese teljevahega kõrge ja kerge sahvari auto teha.
seda siis võrreldes trooperi ja fronteraga, millega ma metsas sugugi rahul ei ole.

Alla lähevad hr. uputaja Izaki alt pärit uazi sillad,
kuigi see mõte on mul mitu korda maha laidetud, et pulkasi hakkab lendama.
Sest alla lähevad jah 35" rehvid.

Uazi sildade kasuks otsustasin, kuna need tulid samasuguse masina alt
ja olid juba susuki jaoks valmis asjad.
polnud vaja omal kinnitusi mõõtma ja leiutama hakata.
kui ka pulkasi lendama hakkab, siis paar silda on jagudeks ka varutud.

Pilt Pilt Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 6th, '14, 10:15 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Muutsin siis natuke pealkirja. :wink:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 6th, '14, 22:20 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
Kert kirjutas:
Muutsin siis natuke pealkirja. :wink:


Ma tänan. Enxil polnud ka midagi selle vastu, etta teemat jätkan.

Kui nüüd päris otsat alustada, siis
algas selle masina soetamise ja ehitus lugu üsna kentsakalt.

Tavaliselt soetatakse kõigepealt auto ja siis hakkatakse juppe kokku ajama.
Mul oli aga vastupidi. Nimelt konkerretne mootori ja käigukasti doonor sai juba 2a tagasi koju lohistatud.
doonoriks oli 3,1l v6 mootoriga isuzu rodeo.
Kuid projekt, mille jaoks need soetatud sai venib ikka veel, kuna tuli välja et mootor ei ole toimiv.
Hakkasin uut mootorit otsima. Ime kombel leidsin sügisel just sobiba doonori meie põhjanaabrite juurest soomest,
milleks oli Pontiac transport, millel täpselt sama LG6 mootorit kastutatakse nagu isuzu rodeolgi.

Kuuaega hiljem samal talvel mainis enx ühel ühisel väljasõidul, et see on ta Jimni viimane sõit ja
uuel aasatal lammautab masina ja hakkab uut ehitama. Mainisin siis niisama moka otsast nalja viluks, et ju
ta saab selle kere ikka mulle müüa, kuna pika kerega trooper pole metsa auto.

Lammutamise käigus hakkas enx mingi aeg uurima, et kas ikka tahan seda keret?
Muidugi olin oma jutu juba unustada jõudnud ja pakkumine tuli üllatusena.
sai siis kere komplektsuses, hinnas ja diili tegemise ajas kokku lepitud.

Siis hakkaski idanema idee 35" rehvi ja v6 mootoriga jimnist. jah v6. 3,1l
4x4.ee foorumis jäid soodsa hinnaga silma juba jimni all olnud uaziku sillad.
Sai siis need kuusalust ära toodud. Aega läks veel oma 2 kuud kui see Susuki Jimni
ise ka lõpuks minuni jõudis.

salong sai seest tühjaks võetud, kuna oli selge, et rodeo kast sinna kasti tunnelisse ära ei mahu.
Orig mootori käpad ja kasti kinnitused sai raami küljest maha lõigatud ja hakkaski v6 sobitamine peale.

Sillad on ka hetkel lihtsalt alla pistetud, kuna polnud selge kui palju tuleb neid oma õigest kohast ette ja tahapoole liigutada,
et 35 rattad ära mahtuma hakkaksid. vedrudeks sai võetud w123 mersu omad.

Sildadest veel niipalju, et tagasillas veevislukk ja 5,125 ülekanded.
Rummud sai ka ringi tuunitud, sest rattad tulevad 6x139,7 poldivalemile.

Pidurid tulevad ketastega.
Ette 4.0l LC hj60 kettad ja taha isuzu trooperi 2,8td kettad.
Lc kettaid tuli nati väiksemaks teha, et koos suportitega 15"velje sisse ära mahuksid.

Kässar on ka plaanis hüdro peale teha.

1.Käigukasti doonor. 2. mootori doonor. 3.tühjaks võetud sisu. 4. 31" saharadega. 5.LC pidurid
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt


Viimati muutis tuningman, Apr 13th, '15, 12:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 6th, '14, 22:37 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Saab ilmselt huvitav lôpptulemus olema. :thumbup:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 8th, '14, 00:06 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
Kert kirjutas:
Saab ilmselt huvitav lôpptulemus olema. :thumbup:


Seda kindlasti. Ootan juba isegi. Eriti huvitavaks läheb asi siis, kui kõik muud
asjad valmis on ja saan uut elektrit vedama hakata.
Nimelt pole masinal mitte cm-t juhtme juppigi küljes.
tuleb täitsa 0-st uus el- süsteem ehitada.
Aga saame hakkama, nii kodus ma olen selle asjaga küll :wink:

Pilt Pilt Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 9th, '14, 00:46 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
tuningman kirjutas:
Nimelt pole masinal mitte cm-t juhtme juppigi küljes.



Enx põletas vaseks või? :rockon:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 9th, '14, 01:08 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
Kert kirjutas:
tuningman kirjutas:
Nimelt pole masinal mitte cm-t juhtme juppigi küljes.



Enx põletas vaseks või? :rockon:


Eip. juhtmestik leidis koos mootoriga
uue peremehe.

Tühja sest. Nagunii vaja ju pool pontu elektrit suki peale pista.
Rodeo juhtmestik ka olemas ja kellad lähevad kah rodeo omad.

Mootor peaks põhimõtteliselt nüüd õige koha peal olema.
4korda sai seda asukohta muudetud. mootor peale, mootor maha, mootor peale- mootor maha...

Pilt Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Nov 28th, '14, 22:08 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Aug 27th, '13, 21:18
Postitusi: 6
Auto: Jimny 02'; Hilux 13'; LC90 00'; Pajero 93'
Asukoht: Tartu
Uaziku sillad ei pidanud 31" rehvigi Izaki all vastu, need minilaaduri rehvid panid need sillad juba poegima.
Kas oled jõudnud kaaluda ka seda uut v6 mootorit ja käigukasti?
Mis vahekasti kasutada plaanid?
Originaal Jimny all jäid need vedrud jube jäigaks. Auto hüppab teel ringi ja kiiremal sõidul tahab üldse teelt ära hüpata. Nüüd Sultsi sõidul sai Izakile ette pehmemad vedrud pandud ja juhitavus paranes tunduvalt. Võimalik, et raskem mootor aitab vedrud tööle panna.

Igastahes huvitav projekt ja loodetavasti tuleb see pill võistlema ka kunagi, või vähemalt mandrile mõnele safarilegi. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Dets 16th, '14, 23:25 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
see v6 kaalub vähem, kui näiteks scorpa oma.
käigukast on ju vahekastiga ühtes leibas. see isuzu rodeo alt pärit. sealt idee pärinebki,
kuna rodeol kasutatakse sama LG6 koodiga mootorit, mis pontiac transpordil.
rodeo sillad olid 3,4 ülekandega. uaziku omad 5,1.
muide Lauri, need sillad ongi izaki alt pärit :wink:
ainult, et vana tüübi esimeste pooltelgedega.

Auto vajus 5cm madalamaks, kui mootori ja kasti aiskade vahele tõstsin.
hetkel ilma amortidetta seda kõigutades tundub päris pehme olema :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Dets 17th, '14, 02:20 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
paar pilti veel TDY toomisest.
Pilt Pilt

Käigu ja vahekasti mahutamiseks, tuli kasti tunnelile rellakat näidata.
Kuna mul naine ka suht tõsine offroad-i huviline siis andis isegi tema uue safari auto valmimisele oma panuse ja eemaldas salongist põhjamastiksi.

Pilt Pilt Pilt

ja jällegi on siin 1 jupp ssangyong Korandost. nimelt selle käigukang jälgib ideaalselt suzuki armatuuri kuju :+1:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Dets 17th, '14, 20:20 
Eemal
Sirguv Noor Samurai

Liitunud: Mai 5th, '09, 11:55
Postitusi: 335
Telefoni number: 53449661
Auto: Suzuki SJ413 90a, Land Rover Defender 110, 2000a
Asukoht: Vääna
Vaadates pilte siis teil seal saares vist puhta suvi alles :cool:

_________________
.aga ma ikka ootan vist ära, tehnika areneb nõnna kiiresti et raudselt on aasta pärast juba väljas 8D ekraanid, need on märksa vingemad. Ühendad sinna külge üle värskeima 7G mobiilvõrgu oma uusima MP12-pleieri ja vaatad sealt vana head 1. põlvkonna porri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Dets 18th, '14, 00:13 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
Kert kirjutas:
Vaadates pilte siis teil seal saares vist puhta suvi alles :cool:


ei, kus sa sellega. aga need ongi suvised pildid. hetkel pole aega masinaga tegeleda olnud,
muid projekte ka vaja arendada.
mõtlesin, et ei hakka kogu tehtut koos piltidega ühte postitusse panema, vaid lisan järgemõõda,
nii on huvitavam :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ex enx - Jimny, 2000a Tuningman
PostitusPostitatud: Apr 12th, '15, 22:55 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Nov 1st, '14, 00:14
Postitusi: 11
Asukoht: Saaremaa
Telefoni number: 56328868
Auto: jimny, trooper ja oopel
Asukoht: Saaremaa
Suur talv läbi ja jimni ehitus jälle päevakorras.
Suurimaks muutuseks esialgsetes plaanides on kütuseliigi vahetus.
Mootor jääb 3,1liitriseks aga v6 bensuka asemel on nüüd aiskade
vahel 85kw-ne monterey turbodiisel.
Esisilda sai ka 7cm ettepoole liigutatud, et 35" alla mahuks. (Tagasilda tuleks kah liigutada ca4cm)
samuti leidsid Diagonaalvarda ja vedrude ülemised kinnitused uue koha.
Roolikarbiks sai Lc hj60 karp, mis istub väljapool raami.
Karbist käänmikku läks patroli y61 varras ja rooliamort.

Pilt PiltPiltPilt Pilt

Muide kui vedrudest rääkida siis mul on kasutusel w123 vedrud,
mis on peenemad, lühemad ja pehmemad kui w124 omad.
tagavedrud on veel 2 astmelised, ehk siis alt pehmed ja ülevalt jäigemad.
Amordid valisin hetkel 1,1 tonni kandevõimega transiti omad.
Vints ja aku kolivad paremaks kaalujaotuseks taha.
Käigukasti tunneli otsustasin käigukasti lihtsamaks eemaldamiseks-paigaldamiseks
polditavaks teha. Ruumi lihtsalt ei ole, et sidurikoja pärja poldid muidu lahti saada.

Pilt Pilt Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++