Tänane kuupäev Aug 15th, '18, 13:19

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Keerdvedrudel samurai tõste
PostitusPostitatud: Juun 9th, '10, 00:17 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
Panen selle teema suzuki foorumisse, kui keegi tahab ise samukale nn. "homemade" coilovereid teha.
Originaal pastakavedrude asemel valitud veidi tugevamad ja pikemad vedrud. Üldjoontes jääb setup mugav, pika käiguga ja samas kannatab veel välja ka vintsi ning mõned lisakilod esiraua jaoks.

Kasutatud materjalid:
Pilt Pilt

Samurail on originaalis coil-over tüüpi vedrustus ja sinna vedru leida on suht keeruline. (kui ei taha just amorti ja vedrut üksteisest lahutada) Leidsin õigete mõõtudega vedru, mis peaks lisama umbes 3" tõstet.
Amortideks kasutasin kunagi 4Runneri alt üle jäänud tagumisi amorti. Suht korralikud veel ja samas mitte ka liiga jäigad. Ja mis põhiline - PALJU pikemad :)

Pilt

Kuna 4Runneri amordi silm ei taha hästi sinna samuka pisikese sillakinnituse vahele ära mahtuda, siis sai amordi silm sedapsi ümber tehtud.

Pilt Pilt
Pilt Pilt

Nüüd oli vaja teha vedrukannud, mis hoiaksid amordi ümbert kinni. Sai valmis tehtud sellised vigurid. Vedrukannud kinnituvad klambritega amordi peale ja on reguleeritava kõrgusega.

Pilt Pilt


Lõpptulemus midagi sellist:

Pilt Pilt

tulemus:

peaaegu lahtises asendis:
Pilt

ja peaaegu kokkusurutud asendis... üldiselt seni kuni lukke ei paigalda, siis see masin seda vedrut rohkem kokku ei saa ka.
Pilt

Pilt

Sõitu olen seni veel proovinud vaid linnatänavate aukudes ja võib VÄGA rahule jääda. Gaasiamort on ikka märksa mõnusam kui õli. Ilma stabikavardata ei kalluta kurvis enam nagu varem (va ringide peal, siis jõuab gaasikas kokku minna) Lühikestes ja järskudes kurvides on täiesti normaalse kaldega. Sillakäigu pikemaks ehitamine pole ka enam mõistlik, sest siis tuleks radiaalvarda puksid juba uniballile teha ja mõningaid muid ehitusi. Aga eks paista... järgmine prioriteet on tagavedrustus.
Kokkuvõttes, kogu see esivedrustus (kui arvestada, et second-hand amordid olid olemas) läks kokku maksma alla tuhande krooni ja kolm õhtut nokitsemist. Polee pahaa :)

mõned pildikesed ka flexi proovist... lähedal oli õnneks üks väga sobilik trepp keset õue :)
Üldiselt radius armidega masina kohta flexib küll ja veel. Esiotsa tellin kunagi natuke veel pikema käiguga amordid ja saab super. (linnamasina kohta). See betoonmoodustis oli maast 82cm, pluss maapinna kalle.
Ma usun, et kuskil 90cm peaks saama küll ühte ratast tõsta, nii et teised jäävad maad katsuma. Järgmisena tööna custom stange ja vints ette.

Pilt Pilt Pilt

veel pilte siin:
http://www.4x4matk.ee/samurai98/flex/

lisaks panhardi reguleeritavaks tegemine:
http://www.4x4matk.ee/samurai98/trackbar/
Pilt

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Keerdvedrudel samurai tõste
PostitusPostitatud: Juun 9th, '10, 23:28 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 11:06
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn
Telefoni number: 526 5874
Auto: Suzuki SJ410
Mis vedrud need uued on? Kas S-mersu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Keerdvedrudel samurai tõste
PostitusPostitatud: Juun 11th, '10, 14:19 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
tarmo kirjutas:
Mis vedrud need uued on? Kas S-mersu?


Tead, ma ei oska vastata - ostsin need mõõdu järgi... saatsin soovid müüjale ja ta otsis mulle laost sobivad välja. Ise kahtlustan et mingid 3-5 seeria bmw tagumised.

rommi

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++