Tänane kuupäev Juul 23rd, '18, 02:24

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 1st, '09, 22:37 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 05:02
Postitusi: 49
Nimelt sai korra tagasild ära võetud. Nüüd tagasi pannes sai kõik pidurisilindrid õhutatud, kuid ikka alles kolmanda vajutusega hakkab korralikult võtma. Milles võib olla probleem? (enne silla alt võtmist kõik toimis suurepäraselt).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 1st, '09, 23:40 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 7th, '09, 13:16
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Telefoni number: 51914141
Auto: Suzuki Samurai
Alustad õhutamist kõige kaugemast nurgast ja nii mitu ringi teed.Kuskil õhk sees ikka järelikult.

_________________
Team MUDARAKETT 51914141 Rene


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 2nd, '09, 09:09 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 05:02
Postitusi: 49
Olen vist juba kolm ringi peale teinud. Kõigist niplitest tuleb kohe õli- esimestest suure survega ,tagumistest vaikselt niriseb.
Aga eks teen neljanda ka äda, äkki muutub midagi. Kas neid nipleid kuskil müüakse ka- olen need juba täitsa ümmarguseks keeranud, et enam muudmoodi neid liikuma ei saa ,kui torutangidega :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 2nd, '09, 09:54 
Eemal
kollane vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 20:58
Postitusi: 86
Auto: Samurai -87, -89, -90, -93, -94, -98.
Asukoht: Keila
Nipleid müüakse äkki pidurimeistris, ise olen ostnud aga Järvelt Pen autokaupadest. Pidur võtab sul mitmenda korraga sellepärast, et tagumised piduriklotsid on liiga kaugel trummlitest.

_________________
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-89,-90,-93,-94,-98.a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 2nd, '09, 10:07 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 05:02
Postitusi: 49
Tagumised klotsid on vahetatud suht hiljuti, ei tea kas ikka nii kiiresti kuluvad ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 2nd, '09, 10:41 
Eemal
kollane vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 20:58
Postitusi: 86
Auto: Samurai -87, -89, -90, -93, -94, -98.
Asukoht: Keila
uued klotsid saavad ka ju trummlist eemal olla. Kahe klotsi vahel on regulaator ja see on koos. Regulli klotsid trummlile võimalikult lähedale ja proovi siis.

_________________
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-89,-90,-93,-94,-98.a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juun 17th, '09, 04:55 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 05:02
Postitusi: 49
peasilindri mansetid läbi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juul 28th, '09, 16:20 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 17th, '09, 22:19
Postitusi: 39
Auto: Suzuki Samurai 1998
See,et mansetid läbi lähevad tuleneb sellest,et peasilinder on seest roostes ja muidu sa pedaali nii kaugele põhja ei vajuta kui õhutamise ajal.Seega ainult mansettide vahetusest ei piisa.Mõtekam on terve peasilinder uus panna.

Veiko

_________________
1998 Suzuki Samurai aka Ronin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juul 28th, '09, 19:32 
Eemal
roheline vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 6th, '09, 05:02
Postitusi: 49
Pole siiani seda tööd ette võtnud, rem. komplekt maksab 600 krooni kanti , ei tea mis see peasilinder ise siis maksata ka võib? :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite probleem
PostitusPostitatud: Juul 30th, '09, 10:42 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
Ma pole küll kunagi mitu korda õhutanud... ja esimeste voolikute lahtivõtmsie korral pole isegi tagant õhutanud ja pidurid võtavad väga hästi.
Küll aga tõesti on väga tihti see probleem, et trummelpidurite kehva ehituse tõttu jäävad regulaatorid alatasa kinni ja siis peab ikka ajapikku värskendama. Ideaalis peaks regulaator siis ise klotsid õigele kaugusele sättima (korduvalt pidurit vajutades).

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++