Tänane kuupäev Dets 13th, '18, 03:11

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 19th, '10, 17:11 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Sept 14th, '09, 16:51
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
Auto: GRAND VITARA 2,0B 2006
Asukoht: Tallinn
Nii mure selline, et sai väljasõidul summuti kuidagi lahti kolistatud nüüd käib vastu põhja kaitset.
JOONIS:
Manus:
Summuti kinnitamine copy.jpg
Summuti kinnitamine copy.jpg [ 51.26 KB | Vaadatud 15674 korda ]


Ehk siis abi vaja sellist, et kellelgi TLN kanaliga või tõstukiga kohta ja mõnda abistavat kätt ja riistu :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 19th, '10, 22:24 
Eemal
roheline vöö

Liitunud: Juul 25th, '09, 19:39
Postitusi: 19
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Telefoni number: 5065671
Auto: suzuki jimny
Asukoht: v-j
minugaraaz.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 20th, '10, 01:39 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Sept 14th, '09, 16:51
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
Auto: GRAND VITARA 2,0B 2006
Asukoht: Tallinn
greenhorn kirjutas:
minugaraaz.ee


Mõtlesin selle peale aga lootsin mõnda kohta kust saaks nelipakiga abi :) ajad on nagu nad on.

Pesas saaks vist ka teha kui ruumi saaks tekitada. :mrgreen:

Aga avatud veel pakumistele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 21st, '10, 12:36 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Mai 5th, '09, 12:30
Postitusi: 149
Auto: SJ413 cabrio / Jeep Cherokee XJ
Asukoht: San Francisco, CA
Piilu alla... seal on ühenduskohas vedrudega poldid, keskel on ümar vaskrõngas. Vahel piisab kergest loksutamisest ja hüppab paika tagasi. Mul küll juhtunud, et tulen löriseva summutiga metsast välja... natuke logistamist-raputamist ja korras.

_________________
SJ413 cabrio-90, Cherokee XJ-00


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 21st, '10, 17:29 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Sept 14th, '09, 16:51
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
Auto: GRAND VITARA 2,0B 2006
Asukoht: Tallinn
Oleks siis lörin see ei häiriks :P aga taob jubedalt vastu põhjakaitst (vist) kui aukudest sõidad või pöörded madalale lased, ehk motor rohkem raputab. Tegelt oleks hea kui täna või homme oleks võimalik pessa minna vaadata mida annab teha, sest mul GV praegu viimsis.:roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti kinnitamine
PostitusPostitatud: Jaan 31st, '10, 17:11 
Eemal
kollane lai vöö
Kasutaja avatar

Liitunud: Sept 14th, '09, 16:51
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
Auto: GRAND VITARA 2,0B 2006
Asukoht: Tallinn
Sain korda! Nüüd olen günekoloog level 1 :mrgreen:
Summuti oli kinni aga metsas oli alu põhja kaitse pauku saanud nii, et summuti käis vastu seda mõlki.

Põhja kaitset alt võttes tegin ühe vea! Mindud kergema vastupanu teed. Katet oli võimalik võtta ära kahel viisil:
1. keerates lahti kuuskantidest millega keerad ta lahti raami külge kinnitatud kinnitus vahetükkidest. 7 kuuskanti ja 2 polti.
2. keerates lahti vahetükid raami küljest 6 polti e. lihtsam.

Sai siis valitud lihtsam tee keerates püstoliga lahti 6 polti. Tagumised poldid tulid lihtsalt need olid keeratud otse raami.
Siis otsustasime, et võtame lahti esimesed ja kõige viimasena keskmised. Esimesed tulid ka püstoliga nagu naksti lahti.
Siis hakkasime keskmisi lahti võtma ja siis hakkas günekoloogia eksam pihta. Alles siis tabasime, et kõik poldid ei olegi raami keeratud nagu tagumised ja seal peal on mutter. Siis sai oma turbalabida mõõtu käsi lehtvõtmega sinna vahele surutud. Sai siis need mutrid maha keeratud ja saimegi põhja kaitse alt ära ja oh üllatust keegi oli juba varem (top autost) sinna vahele pannud hunniku seibe. Hakkasin siis vaatama kas sumbuti on lahti. Käega katsudes ei tundunud ja proovisime siis natukene pingutada neid vedrudega polte. Ei liigu tihkelt kinni. Eelnevalt autoall roomates olin märganud et ka põhja kaitse natukene mõlkis. Tagusime siis põhja kaitsme kliimaseadme jääst puhtaks ja painutasime mõlgi välja.
Hakkasime siis põhjakaitset tagasi panema ja olles põhja kaitsmega auto all ja üritades esimesi polte kinni keerata avastasime, et poldid ei haaku kuskile. Olles maru pistis, et mis valemiga seda mutrit seal raami sees kinni hoida kui kinnikeerata ja kus kurat see mutter üldse on seal. Sai siis oma jämedad näpud ühest raami august sisse aetud ja taga otsitud mutrit. Parempoolse mutri leidsin vaevata ülesse ja kergenduseks avastasin, et tegu ei ole tavalise mutriga vaid mingi sabaga variant ehk siis kui kinni keerad läheb raami vastu ise ja ei peagi kinni hoidma. Nii siis teades mida ma otsin suundusin vasakpooset mutrit otsima. Pärast sõrmedega lume ja jää nokkimist leidsin kuskilt kaugest sügavusest ülesse ka vasaku mutri. Saades siis kinni (mitte täielikult)esimesed ja tagumised poldid. Hakkasime siis panema keskmisi polte. Keskmistel poltidel olid ju need toredad seibid mis tuli vahele saada surusin siis oma käe koos seibidega 3tk pakis sinna 1,5 cm laiusesse vahesse ja pärast nikerdamist saimega poldi neist läbi. Siis teisest avast jälle seib ja mutter peale ja kinni nii ka teine pool.

Ehk siis algselt arvatud lihtne töö muutus palju keerulisemaks kui arvatud.

Aga õnneks nüüd korras ja kolin kadunud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.4++